tabung que

CafeMom Tickers

Friday, May 20, 2011

cinta yang hambar

ada orang bertanya aku, macamana nak buat jika cinta dalam rumahtangga terasa hambar?apa nak buat yer? aku beri cadangan agar pergi honeymoon. luangkan lebih banyak masa bersama suami atau isteri. imbas kembali saat-saat indah semasa bercinta. katanya, semenjak anak dah masuk 3, kehidupan rumahtangga dah hambar. masing2 dengan hal tersendiri.

Kenapa boleh jadi macam ni?adakah rasa cinta dalam hati sudah hilang?adakah yang masih tersisa hanya sekadar tanggungjawab terhadap anak-anak sahaja?adakah dalam hati sudah 'terisi' dengan cinta baru? pelbagai soalan berlegar-legar. Kenapa rumahtangga yang dibina belum mencevah 10 tahun sudah begini jadinya?

Adakah isteri atau suami bosan dengan kehidupan bersama pasangannya?adakah?adakah? aku tertanya-tanya sendiri....

Walau apa pun yang berlaku di sekelilingku...hati aku, cinta aku tidak akan sesekali berubah...cinta dan kasih ini masih sama seperti dulu...masih segar...adakah fakta isteri lebih setia berbanding suami adalah betul? bagi aku, memang betul.....

Kadang2 terfikir juga di sudut hati yang paling dalam, adakah pasanganku masih mencintaiku seperti dulu atau hatinya sudah dibahagi2...maklumlah lelaki ni kan pemurah dengan cinta dan kasih mereka...hati mereka kan cepat terbuai dengan kata2 cinta dan juga lelaki ni kan perasan seseorang itu cintakan mereka....

Moga Allah selalu dekatkan hatiku dengan pasanganku...


No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-