tabung que

Tuesday, June 29, 2010

cinta kau dan aku


buku ni memang best lah...touching giler!
Buat aku nangis sok sek sok sek!tido dekat jam 2.00am..
blm abis lagi baca..malam ni sure abis...
layannnnnnnnn

Sunday, June 13, 2010

hanya ini temanku...

saat kalian tiada, hanya ini yang menemankan aku.

dunia tanpa sempanan

walau di mana jua berada...dunia tanpa sempadan...yg baiknya tenet ni,
walau que di Jb, ibu di Kl..tapi FB menemukan kita..


ber'FB' ngan ibu ke ni?

dah mandi yer..malu2 kucing babah kata?
tengok nanti kalau dah panas enjin...
malam nanti jangan nangis tau..kot2 ibu yang nangis..!!
uwaaaa..uwaaaa...

saat aku ditinggal sendiri...

pertama kali dalam hidupku.sejak ada dia. aku ditinggalkan. ditinggalkan oleh 2 jejaka idaman jiwa...sedihnya hati.bertahun lamanya...tak pernah berpisah dengan 2 jejaka itu dan malam ini adalah malam pertama. aku sendiri. mereka pergi tinggalkan aku....
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


que & babah balik JB daaa....
hihihih...aku tak boleh hidup tanpa mereka di sisi.."jangan pisahkan aku dan dia...tuhan tolonglah...ku cinta dia"

malamku nanti ditemani novel2 kesayangan...mujur ada kamu!

Tuesday, June 8, 2010

akibatnya...

hujan renyai2..kami makan kat NZ Wangsa Maju
Depan NZ jadi lapang sebab meja dan kerusi tak disusun akibat hujan.
Banyak burung2 berkeliaran. Bermain-main kat situ. apalagi..tiba-tiba sahaja Que berlari mengejar burung. Nak tangkap katanya...terjerit2 aku kat situ...
Babah dia dah hangin..menahan 'kemurkaan'.."kejap lagi tau lah awak"
Macam2 Que buat hal..masa kita tengah makan tu dia nak 'membuang'...tapi nak 'buang' kat rumah..dia ni memang penggeli...dia hanya buang air kecik sahaja di kedai mamak.
Dia tarik2 kerusi...dia baring2 atas kerusi yang disusun memanjang. kami cepat2 habiskan nasi kerana tak tahan dengan karenah Que yang semakin mengada-ngada kerana keboringan...

bayar. blah..sampai jer kat pintu kereta...zupp..kena cubit..menangis.
menangis dan menangis. sepanjang balik Que tak bercakap. marah dan merajuk dengan babahnya.

Sampai rumah pun sambung menangis lagi...akhirnya...tertidur dalam tangisan..jam baru menunjukkan 7.30 malam...

kesian pulak aku tengok anak aku ni...

arrrrggggg....

sakit kepala+pening
berserabut..kertas2 atas meja menimbun...
arrrrggggg...yg mana satu aku nak buat ni
tak tergapai dek tangan..
tiba2..ada pulak hal lain yg datang...
buat serabut kepala aku sahaja
kepada 'orang' yang buat hati aku parah...
hanya Allah yang akan membalasnya
aku hanya mampu berserah..selagi hati boleh bertahan