tabung que

CafeMom Tickers

Tuesday, January 22, 2013

sesekali aku muncul

Assalamualaikum,

Lama tak menulis kat sini. Aku diam sebab banyak perkara yang terjadi dalam hidup aku. Pahit dan manis. Perkara yang paling menyedihkan aku dan meninggalkan kenangan pada 2012, aku keguguran tanggal 12 Oktober. Sebelum itu, aku terlalu gembira dan menyampaikan khabar gembira aku mengandung kepada semua keluarga dan rakan terdekat. 5 tahun aku menunggu, siapa yang tak gembira kan? Suami dan anak teruja...semua tak sabar...Namun Allah menduga aku. Anugerah itu masih bukan milikku. Aku pasrah dan redha. Paling menyayat hati apabila anakku naqiuddin bertanya di mana kubur adiknya. Airmataku mengalir tanpa henti pada malam aku keluar hospital. Allah maha mengetahui apa yang terbaik untuk kami.

Semoga 2013, Allah memberi lagi anugerah terindah itu untuk kami. Kami redha dan terima takdirnya. Siapalah kita sebagai hambaNya yang lemah untuk mempertikaikan apa yang di kehendaki. Saban hari kami menitipkan doa padaNya agar dipermudahkan perjalanan kami dunia dan akhirat.

Aku makin hari makin tabah menghadapi liku-liku kehidupan bersama insan-insan tersayang yang selalu setia bersamaku. Insha Allah...jika Allah mengizikan, aku jua akan setia hingga nyawa bersama mereka. Insan2 yang memahamiku dan menyayangiku.  




No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-