tabung que

Sunday, November 23, 2014

Bini lari

Khamis lepas, semua rasa bergumpal di dada. Marah, geram, hangin semua ada. Orang Kelate Kata, sekok sebok dale dado.... Semua ni gara2 PakCik van yg kena tinggal dgn bini.....ehhh apa kaitannya dgn aku? Jgn kata tak ada kaitan, kami dua beranak melangut tunggu berjam- jam....call tak jawab. Whatsapp tak jawab....dah pukul 1 lbh kami pun naik rumah ler....sekolah pun dah bunyi loceng...

Terima kasih banyak2 encik sebab ambik dan hantar anak saya sekolah. Esok dah tak pyh ambik. Saya htr dan ambik sendiri...minggu depan saya bayar....

Wlpun marah, bahasa ttp aku jaga....ikutkan hati grrrrrrrr jer.....5 saat kemudian dia call,

Anak dah pergi sekolah ke? Sekolah apa kami dah naik rmh....dah pkl 1 lbh, sek pun dah masuk.....saya tidur tadi, ada masalah sikit.....takper Lah encik esok tak pyh ambik. Minggu dpn byr....

Risik kwn2, dapat tau PakCik tu tengah fening lalat.....bini lari....

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-