tabung que

CafeMom Tickers

Sunday, May 8, 2011

Akhir Sebuah Cinta

jam sudah menunjukkan angka 2 pagi. aku baru sahaja menamatkan novel karya Siti Nur Dhuha. Air mata air hidung semua keluar. sungguh touching. menyentuh kalbu. seolah2 aku adalah watak dalam novel tersebut. Penulis berjaya membawa aku mengembara ke dalam ilusinya. Tak rugi aku membeli novel penulis yang aku belum pernah membaca hasil tulisannya. Ternyata, Siti Nur Dhuha telah buat aku menangis!

Seorang lagi penulis telah masuk dalam senarai novelis pujaan. Tak sabar untuk aku membaca sambungan Akhir Sebuah Cinta. Perlukah aku baca sekarang? Tak boleh..tak boleh...esok pukul 8 pagi aku perlu ada di CIDB Chan Sow Li. Ada green card course. Tapi, boleh percaya ker aku tak akan membacanya malam ni.

Kalau sesebuah buku tersebut sangat menarik aku sanggup tak tidur malam. Esok pagi mata dah macam burung hantu. Memanglah aku hantu novel. Aku boleh ketawa terbahak-bahak macam orang tak betul, aku boleh menangis, aku boleh tersenyum....sampaikan suami dah faham dan hanya geleng kepala!

Memang best...itu sahaja yang aku boleh cakap. Kena rasai sendiri pengalaman membaca novel ini. Nak pinjam buku aku?hehehe....

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-