tabung que

CafeMom Tickers

Sunday, December 5, 2010

sama tapi tidak serupa

Ini cerita minggu lepas, tetapi minggu lepas aku malas nak update blog. opppsss...minggu lepas aku busy siapkan tender. tak sangka, aku buat tender sorang2 yang valuenya RM9.9 juta. kalaulah tender ni dapat...sajer jer lah bos aku tak naik kan gaji staff paling setia ni. aku bukan nak cerita pasal ni lah...

kami jalan2 klcc minggu lepas...tiba2 ternampak satu kedai yang menjadi kegilaan para wanita sekarang. itu untuk yang berduit sahaja...yg tak berduit hanya gilakan nama sahaja. ada sale lagi. aku pun masukkan sebab ramai orang. kalau tak ada orang, haram aku nak masuk kedai mahal macam tu....pernah hubby ku cakap, apa salahnya masuk...bukan salah pun. tapi aku ni jenis segan sikit...hehhe...tengok2, belek2...lembutnya kulit dia...geramnya dalam hati. berbunga2 rasa...kalau aku beli ni, alamak tak makan bulan ni....hubby ku cakap, kalau ada rezeki terpijak, saya belikan untuk awak...rezeki terpijak?oklah tu..maknanya dia ada juga niat nak belikan untuk bini kesayangannya.

tak dapat beli, dapat bergambar pun jadilah....


tak dapat yg ORI...dapat yg seakan2 pun jadiklah...
cantik tak?kalau ada yang berminat nak beli COACH ala-ala gini, bgtau yer...cehhh..cehhh..blh business ni...

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-