tabung que

CafeMom Tickers

Wednesday, June 15, 2011

muka saya muka ATM ker?

Sepanjang saya bekerja di bahagian kewangan, perkara yang paling tak tahan pernah berlaku apabila boss saya sound macam ni:

"ingat muka saya muka ATM ker? tak ada duit minta saya, tak ada duit minta saya. masuk2 jer bilik saya terus mintak duit!"

Terkedu dan terkebil2 kami dua orang. kami dah tak tau nak bercakap apa. Hanya hulurkan kertas untuk boss tengok.

Agaknya apabila tengok muka kami dah macam ayam berak kapur, boss senyum dan cakap.

"tak per, biar saya fikir"

Kalau dari awal macam tu kan senang. Ingat kami ni nak mintak duit untuk lunch ker boss. Duit yang kami minta tu untuk projek. Bayar supplier...(hanya dalam hatilah).

Itulah...fening2 lalat kerja bahagian kewangan ni. ...boss ni pulak semacam, dia hangin masalah lain semua orang di amuknya. semua company yang related dengan dia kena tempiasnya. Jalan jam pun marah kat driver...macam2 kerenah boss ni...


No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-