tabung que

CafeMom Tickers

Thursday, June 16, 2011

tersalah makan ubat

ishhhh....tak patut betul budak2 ni permainkan saya...

saya selalu sakit kepala kat office. budak2 technician sayalah yang jadi mangsa pergi kedai belikan panadol actifast...entah macam mana hari ni, saya sakit kepala sesangat...seorang technician ni dah beri saya satu pil.

"makanlah kak...ubat ni bagus. kalau sakit kepala memang sekejap jer baik. kami selalu dok makan ubat ni lah." muka dorang serius jer.

saya apalagi, tanpa fikir panjang ambil dan terus telan. sekejap kepala saya yang sedia sakit tu berpusing2...saya menjerit memanggil suami. saya terjelepok dan tak sedar apa2.

Budak2 technician semua dah panik. terus call suami saya dan terus bawa saya ke hospital. 2 hari saya pengsan...

Setelah tersedar, suami dan doktor beritahu saya telah telan pil khayal dos yg agak kuat...terbeliak mata saya mendengarnya...




















Rupa2 nya itu adalah MIMPI saya tadi...terus terjaga dari tidur dan update entri nih...hehehe...



2 comments:

  1. Ishh.. ingatkan betul.. hehehe... Sib baik mimpi jer.. :)

    ReplyDelete
  2. hehehe...sib baik mimpi..mimpi yg ntah apa2...

    ReplyDelete

Komen ler apa sahaja:-