tabung que

Wednesday, June 22, 2011

pindah ker bos?

bos aku telah keluarkan fakta. nak pindah office ke puchong. office kat sini nak jual. suruh aku iklankan. cari agent hartanah. bos kata nak jimat kos operasi...betul lah tu. aku setuju bab tu...tapi bab yang jauh aku nak ulang alik tu sape yang nak jawab.

bos aku jawab, pindahlah puchong...ermm...saya akan beri rumah. apa maksud bos yer?nak naikkan gaji?nak beri elaun rumah?nak bayarkan sewa rumah untuk aku?nak belikan rum,ah untuk aku?yang pasti yang last tu bukanlah...hehhe...ingat bos tu bapak kau yer...jangan berangan ler nalhuda...

masih lagi berfikir...apa yang harus aku buat! buat masa ni agak buntu...kalau pindah puchong, aku dekat dengan tempat kerja. suami aku lak?kesian pulak ulang alik...kalau tak pindah, aku pulak yang ulang alik naik bas, naik lrt...keluar 6 pagi..anak masih tidur...balik 8 malam..anak dah tidur...mana life aku?ohhh tidakkk....berenti kerja...ekonomi masih goyah...berniaga? nak berniaga apa? sudah bersediakah aku nak berniaga...modal? nak berniaga apa pun aku tak tau...

masih berfikir...moga Allah beri aku jalan!


2 comments:

  1. jauh jugk tu kalo nak ulanng alik...
    '
    '
    '
    lawa header baru tu..saper buat.?

    ReplyDelete
  2. tu lah pasal..jauh sesangat. header ti en somi yg buat setelah dipaksa si isteri...hihi

    ReplyDelete

Komen ler apa sahaja:-