tabung que

Thursday, May 20, 2010

sudah lama aku mengidam...


dah lama aku mengidam ni..bagpack...tak kisah lah apa pun janji cantik.branded..hehhe..adidas ke, nike ke, deuters lagi bagus...hehhe..
balik kerja semalam hubby nak cari stapler besar utk office dia...stapler tak ada..aku sajer dok 'usya' deuters..yang aku berkenan ada sebijik..ermmm RM159.90...alamak..
"nak ker?hubby tanya..
"mahal lah wak....kalau adidas ada yang murah sikit daripada ni.."aku berbasa-basi.hehe
kuar Jusco..si naqiuddin melalak sebab tak dapat beli apa2.
kami pun kuar Jusco...babah berdezupp..aku ingat dia nak bawak kami pergi makan tapi dia ikut jalan menuju ke Wangsamaju..dalam hati aku, nak pergi Carefour cari stapler besar ker?bukan ke semalam dah cari tak ada. aku malas nak tanya.nasib baiklah si naqiuddin bertanya.
"babah nak gi mana ni?kita nak gi mana ni?" dia mmg suka ulang2 soalan.
"kita nak gi Al-Ikhsan"..hehhe..aku senyum dalam hati..macamana tu?hehhe
Tiba kat Al-Ikhsan..dia terus tengok2 bag..awak tengok yang mana elok & berkenan...
aku apa lagi..orang mengantuk disorong bantal..
akhirnya..aku jumpa juga satu jenis yg aku berkenan...
Adidas..kaler merah hitam..RM99.90...
Alhamdulillah...sudah lama aku mengidam..dapat jua akhirnya...
mmmuahhh...mmmuahhh...tq babah...
i luv u..beli barang baru nak i luv u ker?
tak der lah..hari2 i luv u..ahakkkks...

2 comments:

  1. mana gambar beg adidas nye..terliur gak ni
    beg que dah ganti ke

    ReplyDelete
  2. hahha...beg que tak ganti lagi..sibuk beg ibu dulu..

    ReplyDelete

Komen ler apa sahaja:-