tabung que

Monday, April 18, 2011

Bingka Ubi

Tiba-tiba aku teringin makan bingka ubi. ini gara-gara balik kerja petang tadi tengok cerita Halimah Jongang...kan ending dia ada kuih bingka ubi yang disangka Johan Halimah yang buat. Itulah pasal...masa orang depan mata tak mau, bila dah jauh rindu-rindu...tengok bingka ubi pun disangka Halimah! apa pasal aku cerita Halimah Jongang pulak...

Keinginan aku mengebu-gebu untuk memakan binga ubi. tiba-tiba, aku teringat Mat Gebu...apa kata kita tengok resepi dia dan kita sama-sama buat bingka ubi versi Mat Gebu...nampak sedap jer. kalau dekat mau aku tempah saja dengan Mat Gebu..boleh tak mat?macamlah Mat Gebu yang glamer tu baca entri aku kan?

Tunggu kau bingka ubi..weekend ni aku buat. kalau aku tak buat aku cari kat pasar Dato Keramat...hehehe

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-