tabung que

Tuesday, April 17, 2012

Anak aku suka menyanyi

Kesian budak kecik hensem ni, kalau kat rumah memang tak ada kawan. Ada pun ibu & babah...bukan boleh diajak bermain ikut kehendak dia. main kereta. main pistol. main pedang. punggah mainan yang berkotak-kotak...sesekali layanlah...kalau selalu benganglah apabila dipaksa main oleh anak!grrrr...keluarlah urat hijau...


paling senang...dia mainlah sorang2. sambil main...sambil menyanyi...yang tak tahan tu nyanyi lagu orang dewasa tu.


Awan Nano...antara lirik lagu Awan Nano rekaan Que adalah:


kena tampar dengan ayah dia
dia menangis...kena tampar...


hahha...dok ulang ayat kena tampar tu banyak kalilah jugak...agaknya dia tak tau lirik, tapi nak nyanyi jugak. teringat video klip awan nano yang babak hafiz kena tampar dengan bapak dia tu kan...tak boleh blah betul Que ni. 


Satu lagi lagu kegemaran dia adalah Lelaki ini...version Que akan jadi macam nih...


akulah lelaki, yang paling hebat, banyak...baikkkk...
jangan kau marah, kalau aku tak cinta
baik..masin...


hahhaha...masin tu datang dari mana pun aku tak tau...


budak ini penyeri rumah tangga kami.








No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-