tabung que

Thursday, April 12, 2012

Betul-betul kaki novel

Gila punya baca novel...tengok2 jam rupanya sudah pukul 3.15 pagi. Aku baru tamatkan novel Dia Segalanya karya Sha Ibrahim. Memang tak boleh stop baca novel ni...nak habiskan juga sebab nak tau ending dia. Ada orang dia baca depan sikit, tengah sikit, belakang sikit...kemudia baru baca macam biasa. Aku memang tak boleh macam tu...mesti mulakan dari depan dan seterusnya. Barulah suspen...ada..memang ada orang macam tu...bukan orang lain pun, kawan baik aku sendiri namanya zaharah...hehe..jangan marah geng!

Bila dah habis, barulah lega...terus tidur...tak hingat...jaga2 dah azan subuh. Kelam kabut bangun..semua nak buat dalam satu masa...mulalah dengar en somi membebel..bla..bla..bla...


No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-