tabung que

CafeMom Tickers

Saturday, September 4, 2010

blog list - Ben Ashaari


entri aku pada kali ini bertujuan untuk menjadi blog list Ben Ashaari.

pasti anda kenal Ben Ashaari kan?beliau adalah seorang blogger tegar yang selalu berkongsi idea dan info dengan readers. beliau telah membuka peluang kepada bloggers baru seperti aku untuk menjadi blog list beliau dan sebagai memenuhi kriteria yang ditetapkan oleh Ben, aku menampal header blog beliau sebagai pengenalan kepada entri ini.

sebagai info, blog aku adalah berkisar kepada kehidupan seharian kami sekeluarga terutamanya kisah putera kesayang kami iaitu nafiz naqiuddin, kekadang terselit cerita teman-teman dan orang-orang yang berkait dengan kehidupan kami. blog aku amat sesuai di letakkan di bawah kategori Tulis Diari.

Sempena Syawal yang bakal menjelang,aku ingin mengucapkan selamat hari raya kepad semua yang sudi membaca dan menjengah blog aku yang tidak seberapa ini. biarkan aku menulis di sini...

salam aidilfitri.






No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-