tabung que

CafeMom Tickers

Wednesday, September 15, 2010

pinjam RM5 ke RM10

sedang aku berdiri tepi jalan menunggu bos aku untuk sign doc dan cek, tiba2 aku didatangi seorang lelaki berumur lingkungan 45-55 tahun. agak2 akulah.

tiba-tiba...kak, pinjam duit RM5 ke RM10 kak.
aku terkejut dan cakap tak ada. memang aku tak bawak duit sbb aku tunggu bos nak sign cek dan doc sahaja.

aku berdebar2 sebab orang masih tak ramai kawasan setiawangsa ni. ramai lagi yang bercuti melihat pada banyak parking yang kosong dan kedai2 yg masih belum bukak.

bila aku cakap tak ada, dia kata tak apalah. siap tanya aku orang mana dan dia beritahu dia orang Kluang, Johor. Apa punya orang daa...tak kenal mata hidung tapi boleh meminta pinjam duit sesuka hati. nasib baik aku tak bawa handbag atau purse.

nak kata orang tersebut sakit mental, nampak macam sihat dan sempurna...macam2 ada lah!

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-