tabung que

Thursday, September 2, 2010

salam aidil fitri, ampun & maaf


lagi seminggu kita akan menyambut hari raya aidil fitri.


di kesempatan ini, aku ingin memohon ampun dan maaf terutama buat suami tercinta. ampunkan ibu di atas segala salah dan silap, tutur kata mahupun perbuatan yang menyinggung hati babah. sesungguhnya ibu ingin menjadi seorang isteri yang baik untuk babah dan ibu yang sempurna untuk naqiuddin...namun sebagai manusia kita tidak terlepas melakukan kekhilafan. maafkan daku wahai suami tercayang!i luv u...

untuk keluarga tercinta...aku terlalu menyayangi kalian dan terima kasih di atas sokongan dan memahami diri ini. Mohon maaf di atas segala salah dan silap.

kawan-kawan yang baik hati...tak perlu aku listkan nama sebab semua kawan adalah baik hati (sila senyum kerana mendapat pujian), korang rasa aku ada dosa ngan korang tak?ada atau tak ada, aku tetap nak mohon maaf di atas segala kesalahan yang sengaja aku buat atau tanpa disedari...termakan, termengumpat..terhutang..haha..yg ada hutang tu, aku akan bayar..harap bawa bersabar yer...silalah bukakan hati, lapang jiwa korang...ucaplah.."siti...sesungguhnya dengan ikhlas hati, aku telah maafkan mu"...hahha...kan elok tu...semoga kalian bergembira dan berbahagia di hari raya nanti bersama baju baru, kuih muih, kereta baru, baby baru, suami baru, isteri baru, gf baru, bf baru, dan apa2 saja yang baru...

kepada yang balik kampung, sila berhati-hati semasa memandu...pandu cermat dan berhemah. ingat orang tersayang dan keluarga yang menunggu kepulangan anda!

jangan berebut2 nak balik beraya rumah mak sendiri, ikut giliran...buat macam aku. tahun ni giliran beraya kat Johor...sama sahaja, keluarga suami keluarga kita juga kan?kepada para suami yang selalu beraya rumah mak sendiri jer...bawa2 insaf bahawa isteri pun ada keluarga juga...fahamilah naluri isteri yang nak juga merasa beraya ngan mak ayah serta adik-beradik dia...

akhir kata.....................

Salam Aidil Fitri
Maaf Zahir & Batin


Terimalah lagu ini untuk kalian:



2 comments:

Komen ler apa sahaja:-