tabung que

CafeMom Tickers

Friday, April 23, 2010

buat insan yang mengerti

assalamualaikum...

khas buat insan yang mengerti.

terima kasih kerana menyayangiku. meletakkan aku dalam hatimu. aku terlalu menyanjungimu...saban hari aku mendoakanmu. agar kebahagiaan akan menjadi milikmu. yang abadi...setiap apa yang berlaku ada hikmahnya. apa yang kita miliki itulah anugerah drp Allah yang tak ternilai...aku amat bersyukur!walau ada yang kuhajati tak tergapai...aku redha dan menerima bahawa tak semua yang kita ingini akan kita miliki.siapalah kita untuk merencanakan semua dalam hidup ini.

aku hanya berdoa agar perjalananku ini ditemani oleh orang-orang yang amat aku sayangi dan sanjungi. bila aku jatuh ada tangan yang tolong membimbingku..kadang2 kita alpa dengan kehidupan ini.

namun yang pasti aku amat bahagia. aku ingin terus bahagia selamanya...dan aku tau ada hati-hati yang turut bahagia apabila aku bahagia...terima kasih untuk semua yang membahagiakanku...aku amat menghargainya. Terima kasih Allah...kerana memberi aku nikmat sementara aku berpijak di bumimu...

tiba-tiba aku syahdu sendiri...apa2 lah nalhuda oooiiii....

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-