tabung que

Tuesday, April 6, 2010

semua plan tak jadikk

03/04/10 Sabtu

Plan nak gi pergi Kenduri kat Bangi kawan hubby kahwin. majlis sambut menantu. alamak! kereta pulak buat hal. blk keje hubby pergi kat workshop kawan dia...kira cancel majlis kawin. dok rumah cuci baju...hambikkk...1 minggu tak mencuci.

04/04/10 Ahad

Plan ngan kengkawan nak berjimba-jimba...tak menjadi. satu hari aku pening kepala. subuh2 jaga kepala pusing. rumah berpusing2...aku rilek. cuba tenangkan diri. cuba bangun..alamak! dia pusing lagi...alamak satu hari aku melepek jer lah...cuma masak nasi goreng jer sampai ke petang...Alhamdullilah, petang. ok sikit. aku paksa diri pergi pasar malam beli apa yg patut untuk alas perut aku & anak.

hubby kerja. hubby aku mencebur bidang baru...huhu..jangan korang tak tau..dia buat kerja 'berlakon'..hahaha...apa2 pun aku respect lah. janji halal. dia asal berkaitan dengan kamera semua balun padahal dia tak pegang kamera pun...jadi pelakon extra...tak per..janji dapat duit extra...itu yg aku suka!mata duitan ker..tak de lah...tambah duit poket...

3 comments:

Komen ler apa sahaja:-