tabung que

CafeMom Tickers

Monday, October 25, 2010

Aku tengah syok layan 'Bumi Cinta'

Bumi Cinta adalah novel terbaru Habiburrahman El Shirazy. Dah lama aku mengidam buku ini. akhirnya minggu lepas suamiku hadiahkan aku novel ini.

Kisah mahasiswa bernama Muhammad Ayyas yang membuat tesis di Moscow Russia...layann..

Hari Sabtu lepas, suami sorok novel ini...seharian aku mencari. dia membalas dendam kerana aku menyorok rokoknya...hahha...puas aku mencari satu rumah (rumah aku bukan besar pun)...tapi tak jumpa. mana dia sorok aku pun tak tau...akhirnya pagi Ahad, dia meletak kembali di rak bawah tv...

sambung kembali pembacaan..kalau ikutkan hati, sanggup aku tak tidur malam kerana nak habiskan novel itu...tetapi kehendak itu tak boleh dilayan. jika dilayan alamak tak bangun pagi aku nak kerja hari ini...sendiri mau ingat!

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-