tabung que

Wednesday, October 27, 2010

dah tau aku tak suka kan?

kadang2 orang ni kan...dia tau yang kita memang tak suka. beri alasan apa sekali pun, kalau kita tak suka akan tetap tak suka. kita ada alasan tersendiri mengapa kita tak suka.

tak suka. full stop!

susah sangatkah nak faham?susah sangatkah nak menjaga hati ini?atau sekeping hati ini tak perlu dijaga?

dia tetap akan buat, buat dan buat...lagi lagi dan lagi!

atau dia memang sengaja untuk sakitkan hati aku?aku tak nak fikir macam tu...tetapi kalau depan mata ternampak apa yang aku tak suka itu berlaku...apa nak buat lagi. hanya hati yang akan tercalar.

Bak kata pepatah seorang teman, kereta tercalar nampak di mata tetapi hati tercalar siapa yang tahu!


No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-