tabung que

Monday, October 25, 2010

politik @ office

aku menyampah betul...sumpah!
aku cukup tak suka...bingit...memang bingit...
apa nak buat....aku ibarat kancil. tersepit kat tengah2.gajah-gajah dok bergaduh...ke mana kancil nak lari...

aku bukan siapa2..aku bukan board director...tetapi aku hairan kenapa semua datang kepada aku nak mengadu macam2 pasal office dan macam2 pasal perangai director yang pelik2. aku bukan pakar motivasi...bukan...bukan...bingit kepala otak aku...aku juga yang kena jadi orang tengah. tolong sampaikan pada si A ni yer...datang pulak B...tolong sampaikan pada A dan C yer...

jika tersalah cakap...kancil juga yang kena...nanti gajah A akan cakap...Kancil cakap. aikk...bila masa lak aku yang cakap..bukan kau yang cakap...

aku dah penat...bilalah agaknya gajah2 ini akan berdamai...korang pergilah rehat kat mana2. refresh balik minda dan kemudian datang balik bekerja dengan hati yang tenang dan minda Gred A...

aku penatlah...kalau beri gaji aku RM5k oklah jugak...hahha...

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-