tabung que

Saturday, October 30, 2010

bila tiba waktu pagi...

setiap pagi...beginilah naqiuddin...menangis. tak nak bangun. mengantuk. macam2 alasan.
kadang2 dia akan cakap..."cutilah ibu"...kecik2 dah nak ponteng yer...

"ibu dgn babah kena kerjalah sayang. nanti dapat duit nak beli susu, nak bayar sekolah, nak beli mainan. nak tak?". begitulah setiap pagi...mesti kena pujuk. kalau pujuk tak makan dia tetap akan melalak jugak...apabila dah mandi dan bersiap...dia akan ok jer...sebenarnya naqiuddin ni malas nak bangun pagi jer.

macam2 gelagat anak ni. walau apa pun gelagat si kecil ini, dialah permata hati kami dan pengikat kasih kasih sayang kami.

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-