tabung que

CafeMom Tickers

Monday, October 25, 2010

tujuan aku blogging?

semua orang masuk dunia blog ini dengan tujuan masing2.

aku?aku hanya sekadar ingin menulis, meluah dan mencoretkan apa yang terbuku dalam hati aku. tak kiralah cerita pasal aku atau orang2 sekelilingku...aku tak kisah sama ada blog aku ada orang baca atau tak baca. kalau ada yang berminat membaca, Alhamdulillah...terima kasih banyak2 lah...kalau sekali singgah, lain kali jemputlah datang lagi...aku amat menghargai anda. kalau blogku sunyi tanpa pengunjung pun tidak mengapa...aku tidak pernah sesekali menyesali dan akan berhenti menulis di sini.

aku gembira di blogku yang tidak seberapa ini...

aku juga suka menyinggah blog rakan2 wlp aku tidak meninggalkan sebarang jejak...blh dikatakan sebagai silent reader...mungkin sudah banyak blog yang aku singgah tanpa pengetahuan tuan rumah....jangan marah yer!

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-