tabung que

Saturday, July 30, 2011

mari kita meriahkan SOGO

dengar cerita semalam SOGO meriah dengan member sales yang giler-giler...siap dapat voucher lagi. nak bayar q bukan main panjang..tapi berbaloi sebab memang harga runtuh. inilah saat yang ditunggu-tunggu rakyat malaysia untuk shopping raya. raya sakan tu! hari ni ada lagi member sales. jika belum jadi member, boleh berbuat demikian. SOGO memang bijak. dia siap bukak kaunter kat bawah untuk orang register jadi member. makin ramai jadi member makin banyak mereka dapat sales. bijak bijak...pengguna pun bijak sebab tunggu masa sales baru shopping. at least dapat baju-bajan anak-anak dengan harga sehingga 70% diskaun. memang berbaloi...

Semalam aku hanya shopping di Jusco setiawangsa. Orang tak lah ramai sangat. ada member card sales jugak. dapatlah baju que 3 helai. jeans belum sempat beli sebab en suami tak berapa sihat nak melayan aku memilih. masuk bahagian pasaraya beli barang dapur, makanan cici dan macam2. ishhh...nilai duit ni rasa murah pulak...aku rasa tak lah banyak sangat aku beli tapi habis jugak rm400...dapat tukar voucher rm20. Belian rm200 akan dapat rm10 voucher...kira rezeki lah rm20. lenkali boleh shopping lagi.

program shopping baju raya belom abis, hari ni nak menapak ke SOGO pulak. nak tengok dan merasai kemeriahan shopping. 2 hari terakhir sebelum puasa. mesti ramai yang keluar sebab bulan puasa dah boleh rilek kan. tak ada lah penat.

Jom..mari kira serbu SOGO...

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-