tabung que

CafeMom Tickers

Tuesday, July 19, 2011

terluka lagi!

kenapa yer orang2 yang kita sayang selalu melukakan hati kita? luka lama telah hampir sembuh. tiba-tiba...ianya tercalar lagi dengan tingkahmu. sakitnya! aku hanya manusia biasa. sejauh mana ingatan itu aku lontar, ianya tetap singgah di ingatanku. aku tak ingin mengenang...aku cuba berlagak biasa dan seolah tidak mengetahui apa2...namun, ianya tetap datang menjengah ruang fikirku. sedih?memang aku sedih...tersayat hatiku hanya Allah sahaja yang tahu. Jika aku burung, aku ingin terbang jauh...jauh & jauh...aku ingin tenangkan hati. mencari damai di hati!

biarlah...biarlah luka itu sembuh sendiri. aku sudah tidak tahu apa lagi ubat yang perlu aku sapu. yang perlu aku telan...aku bersyukur jua kerana aku ada lagi si dia yang mampu buat aku senyum & ketawa walaupun di hatiku hanya Allah yang tahu.


No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-