tabung que

CafeMom Tickers

Tuesday, July 19, 2011

Pertahankan HAK kita...

Pertahankan HARTA kita. Pertahankan HAK kita. itu prinsip aku. selagi aku masih mampu, aku akan pertahankan segala benda yang memang hak aku. harta aku. Allah dah beri pada aku. Kenapa aku perlu melihat sahaja jika ada tangan-tangan yang cuba merampas hak aku itu. itu hak aku dan anak aku. aku menjaga harta itu untuk aku dan anak aku dan aku berharap harta itu akan menjaga aku dan anak aku kelak.

Aku perlu berjuang. Andai satu hari aku tewas, itu bermakna aku perlu redha bahawa harta itu bukan lagi milik aku. Allah sudah menariknya daripada aku. mungkin aku tidak pandai menjaga dan mengurus harta itu. kalau di geran nya dah ada NAMA insan lain, maka aku perlu berundur...walaupun berat hati ini!

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-