tabung que

Monday, March 22, 2010

Bookfair 2010 lagi!

sambungan drp naqiu@Bookfair 2010...









naqiu tak lepaskan peluang memilih buku2 kegemarannya yang pastinya berwarna-warni..


kalau jumpa novel, aku semacam 'hilang arah', 'mabuk'..semua ada. semua aku rasa menarik.tambahan pula kalau novel tu penulisnya yang aku minat giler...apa lagi..kat Bookfair tu macam2 ada...korang jangan terlepas peluang. itu pun kalau 'kaki buku' lah...budaya membaca kena amalkan. terapkan pada anak2 kita..hehhe..poyo..


Bersama penulis kesayanganku..Norhayati Berahim

Antara novel2 yg aku sempat beli...ikut hati byk lg..tapi poket kena tgk jugak. ini pun suami yang beri duit belanja ke Bookfair..teriama kasih suamiku!.

2 comments:

  1. ade duit lah beli... yang paling wa xtahan... rambang mata tu....

    ReplyDelete
  2. itulah..rambang mata.semua nak..rasa mcm semua best..

    ReplyDelete

Komen ler apa sahaja:-