tabung que

Sunday, November 14, 2010

asyik pergi SANA jer!

hubby dapat call, kawan FDAM dia ajak keluar. jumpa kat Starbuck Wangsamaju. aku cakap dengan anak, "que, babah nak jalan. pergi lah ikut".

Babah dia kuar bilik air, terus dia cakap dengan babahnya. "babah, nak ikut boleh?". "Tak boleh, babah ada meeting". dia pun kuar dan cakap dengan aku.

Masa babah dia nak kuar, sedang buka pintu, sempat lagi si que ni cakap kat babah dia dengan ayat power yang membuat aku dan suami terbutang mata...

"babah ni, dahlah ada gf, asyik nak ke sana jerrr...."

hahha...mataku dan mata hubby bertemu. terbutang mata kami dengan ayat bisa yang dikuarkan que...ishhh, budak ni. baru 3 tahun....

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-