tabung que

CafeMom Tickers

Friday, November 12, 2010

steamboat mode

ahad lepas aku pergi pasar malam tukar dvd MATRA yang sangkut2. ternampak Yong Tau Fu. ingat kat hubby. mmg fav dia lah. ambik itu ini kena RM8.50. balik rumah, aku hidang You Tau Fu untuk hubby dan anak, aku belasah nasik+sup tengahari punya. sayang tau..kalau bukan aku yang tak perabih tak ada sape lagi (semangat nak diet dah lari...hehhe).

aku jamah sedikit sahaja YTF tu. isi dah abis tinggal kuah lagi semangkuk. sedap pulak kuahnya. sayang aku nak buang...betul. aku ni memang orang yang penyayang..hehhe

balik kerja hari ni, tiba2 teringat kat kuah YTF tu...masa tu dalam carefour wangsa maju sedang beli barang dapur. maklumlah esok lusa kan cuti, seharusnya dapur kena berasap. kami beli bahan2 untuk steamboat. balik rumah, hubby bergegas ke dapur menjadi chef steamboat.

sambil2 dia memasak sup, "kalau kita ada steamboat cooker kan best"...ermm. jawabku.

takhirnya, malam ini dinner kami adalah steamboat. makan dengan mode ala2 di Johnny's Steamboat Restaurant. ahakkkss...tak sempat nak snap gambar sebab perut amatlah LAPAR...

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-