tabung que

Monday, August 9, 2010

besday que & nasi tomato

Sempena besday que pada 7 august 2010, terlaksana jua ibu nak makan nasi tomato...

happy besday que sayang. dah besar anak ibu yer. dah 3 years old. anak ibu dah jadi anak teruna dah....errr dah boleh syunat nihhh...



ayam merah...yg ini ibu masak

umi masyak nasi, ibu masyak ayam masak merah....haaa..inilah rupanya...cun tak?rasanya pulak?hahha...boleh tahan...suami membebel sebab sos dia sikit sangat. dia jenis yang suka makan kuah banyak...lainkali yer ibu masyak sos lebih2...

nasi tomato istimewa yang dimasak umi sempena besday que

dah lama teringin nak makan nasi tomato. di kesempatan besday que dan juga besday aku pada 2 august yang lepas, maka terjadilah jua nasi tomato yang dimasak oleh umi zaharah. syedaplah...

sambut besday ngan kakak tiffaal



happy besday que syayang..3 years old

sebenarnya besday que semalam, tetapi hari ini baru sambut secara kecil-kecilan bersama kakak tiffaal dan baby aqeel. hari-hari sejak balik tempah cake di bakery keramat permai, que mengamuk nak cake Ben1o. kami sengaja tak ambil lagi cake tersebut sebab peti ais rumah kami kecik. sudah semestinya tak muat nak masuk kotak cake. sbb kedua mesti que nak potong dan nak nyanyi kalau tengok cake.

akhirnya que dapat jua potong cake besday wlp babah tak ada. babah kena kerja hari ni...tahun depan lah babah yer tengok anak potong cake atau apa kata kita beli pula sebiji lagi...syedap shangatlah cake dia...ke tekak aku jer yang rasa macam tu. biasanya aku tak ada lah suka sangat makan cake ni...errrr...ke ada apa2...APA?hahha...












No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-