tabung que

CafeMom Tickers

Thursday, August 19, 2010

sahur

sahur itu sunat...maka ambillah sunat itu!

tapi aku tak larat nak sahur pagi ini. tapi aku gagahkan jua menjamah sedikit mee goreng+secawan nesscafe o.
Alhamdulillah...air masak separuh gelas. tak tau kenapa aku ni susah sesangat nak minum air masak. badan manusia memerlukan sekurang-kurangnya 8 gelas air sehari. aku?nak sampai pada 8 gelas jauh sekali...sebab itu aku selalu kena tonsil. doktor kata aku kurang minum air masak.

bulan puasa ni elok banyakkkan minum air masak untuk mengelakkan kering tekak dan dahaga dikala berpuasa. aku tau sesangat tapi susah nak praktik bila kena batang hidung sendiri!tau takper...

kisah sahur tak abis lagi...suami makan nasi+ikan pari masak asam pedas. dia makan habis 2 ketul ikan pari yang dibeli di pasar ramadhan semalam. masuk peti ais dan panaskan pagi ini. nampak dia berselera. ok lah tu!

semoga pusa kita semua diberkati.


selamat berpuasa semua.

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-