tabung que

CafeMom Tickers

Monday, August 2, 2010

epi besday to me

hari ini genap umurku 33 tahun.alhamdulillah...aku bersyukur pada Allah kerana dengan nikmat yang diberinya, aku masih diberi kesempatan untuk merasai umur di kala 33.

aku bersyukur atas anugerah yang diberinya. suami yang penyayang dan anak yang bijak.teman2 yang selalu membahagiakan...keluarga yang terlalu memahami...

semoga semua ucapan daripada suami, sanak sedara dan teman2 menjadi satu DOA buatku...dan semoga apa yang didoakan mereka akan dimakbulkan Allah...amin.

buat semua temanku, tq kerana mengingati tarikh hari lahirku...aku patut juga berterima kasih kepada FB...kerana banyak juga jasamu...

selamat hari lahir untuk diriku...moga aku terus bahagia dan berjaya dalam hidup dunia dan akhirat..amin.

No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-