tabung que

CafeMom Tickers

Tuesday, August 24, 2010

pasar ramadhan sri rampai

hari ini kami ubah selera sikit.

dah boring pasar ramadhan (param) setiawangsa dan au2, kami beralih arah ke param sri rampai. luas jugak param ni. penuh sesak dengan orang ramai yang kebanyakannya baru balik kerja macam kami. semestinya juadah di param juga yang menjadi pilihan golongan bekerja.

jika bernasib baik, kita akan mendapat masakan yang sedap dan kena dengan selera kita.

Alhamdulillah! juadah yang kami beli hari ini iaitu ikan pari bakar, ikan percik dan paru sambal serta sira pisang, semuanya sedap. tahniah kepada makcik tersebut. aku beri 9/10. kalau pergi sana lagi akan kucari gerai tersebut. masih ingat ke?

di param setiawangsa, aku pernah jumpa satu gerai ikan bakar. sedap sangat sos yang dicurah ke atas ikan tersebut. tetapi yang aku heran bin ajaib, sampai hari ini aku merayau mencari gerai tersebut tetapi tidak dijumpai...hahha...mesteri nusantara sungguh!

walau apa orang cakap, aku tetap setia menjadi pengunjung param kerana balik kerja aku sudah penat untuk memasak kecuali aku masak air dan nasi sahaja.




No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-