tabung que

CafeMom Tickers

Saturday, August 21, 2010

tak puas hati

manusia memang selalu tak puas hati!



inilah yang sedang berlaku kepada aku.
aku sebenarnya masih tak puas hati dengan template blog aku ni.
tak puas hati dengan blog header...bila ada masa terluang aku akan searching custom made header dan template tetapi semua yang aku jumpa tak ada yang memikat hati aku....ishhhh
inilah akibatnya kalau tak kreatif...aku ada juga beberapa kali belajar photoshop dengan hubby. sekejap jer aku ingat. kalau lama tak praktik, aku pun lupa...

adoiii...template aku selalu bertukar. aku tak tau sampai bila ianya akan tetap. setiap kali aku jumpa template yang cantik pada mata aku, mesti aku nak tukar....hahha...boleh ker macam tu wahai blogger sekalian?

rasa-rasanya adakah aku akan menang contest yang aku masuk tu?
kalau menang alangkah bahagianya hidup...dapatlah hadiah header daripada owner contest...
aiz...akak menang ker?hahhaha


sedang mencari tips untuk memperbaiki kualiti blog agar ia nampak cantik, kemas dan berisi....


No comments:

Post a Comment

Komen ler apa sahaja:-