tabung que

CafeMom Tickers

Friday, August 20, 2010

salah nombor ler!

sedang aku bekerja...tiba2 hp ku menyanyi... naiklah ler no. 017-xxxxxxx

hello.......ni nurul ker?
nurul?bukanlah...ni ct..awak salah nombor ni...
ct mana?ct nurhaliza ker?
(dalam hatiku...aikk mamat ni...dah ler salah nombor. nak gurau lak pose-pose ni. malas nak layan.)
opppss..minta maaf yer.
ok.tak per.

mamat tu off kan line.

tak sampai 2 saat msg kat hpku berbunyi. acara msg pun bermula. aku layan jer sebab mood kerja aku tak ada langsung hari ni. nasiblah yer!

Aslmkum sti...sti mna ya? (tengok..eja salam pun salah. tak berkat bulan2 pose ni. aku sekeh kan. nama aku pun salah)

aik..hihi..tadi salah no. kalo ckp pun ct mana awak tak kenal
xknal...tp klu nk knal blh ke?
dah tua 59 thn dah...hahha
ok xpe...kwn xknal usia.xkesah
blh ke x ni ct?
blh

nnti sy kol blh??
Yd ke. sms? (aku pun tak tau apa Yd tu...hahhah..gelakkan dia)
Ct tggl di mn ni? sy di kl sg besi
setiawangsa
ooo..keje ke atau kt umah ni?
dah tua2 dok umah ler...nak keje tak larat dah. ketaq lutut.haha
adoii...
ish..td dgar suara mcm 30an je. ckp la btui2 t. (haha..)
ada FB tak?
ada
penama?
penama apa? (aikk..itu pun tak paham ker)
nama kat FB ler! nak add
me!~&^...(adalah dia beri nama tu..try search kat fb tp tak jumpa pun)
saya search tak ada pun!
A (dia jawab A sajer..aku pun tak tau maksud dia apa?nak type ada kot...)

pastu dia kol...2x..ringing jer..malas aku nak angkat. dia msg lagi.

mana hang ni? x akat pun..

lastly aku jawab...
dalam bilik air. nak solat jap. (selepas itu baru aku pergi bilik air dan solat zohor...hahha..tipu sunat)

itulah sedikit kisah bila berlaku tersalah nombor. selalu terjadi. masa bujang2 dulu suka juga melayan. sekarang ni dah ada anak dan suami...nak mampus!

tadi tu cuma melayan boring dan mengantuk tahap gaban ni.










2 comments:

Komen ler apa sahaja:-